logo

Tippjuhtimine

Kõnekeskuse juht

Keskmine netokuupalk Eestis sellel positsioonil on
Töötaja palka mõjutavad mitmed tegurid, eelkõige piirkond, kus ta töötab, töökogemuse pikkus, ettevõtte suurus jm.
Võrrelge oma palka tasuta ja anonüümselt teiste samal ametikohal ja samas piirkonnas asuvate inimestega.
80% inimestest teenib:
1 484 - 6 879 EUR
10% teenib vähem 1 484 EUR
10% teenib rohkem 6 879 EUR

Palgad küsitluses on väljendatud netos.

Palgad.ee palgauuringu põhjal teenib 80% inimestest, kes on $positsioonil riigis Eesti, vahemikus 1 484 EUR kuni 6 879 EUR igakuine netto.

10% töötajatest teenivad vähem kui 1 484 EUR ja 10% inimestest teenivad rohkem kui 6 879 EUR.

Uuring põhineb töötajate andmetel, puhastatud äärmuslikest ja dubleerivatest väärtustest.

Ametipositsiooni kirjeldus

  • Jälgida ja juhtida läbimise kõnekeskuse igapäevast tegevust, tagades efektiivse ja tõhusa teenuse osutamise.
  • Arendada ja rakendada strateegilisi plaane, et parandada kliendi teenindust, operatiivset efektiivsust ja kõnekeskuse üldist jõudlust.
  • Juhtida, mentorida ja arendada kõrgetasemelise kõnekeskuse haldajate ja töötajate meeskonda, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja sihid.
  • Võtta kasutusele ja jälgida võtmetulemusnäitajaid (KPI), et hinnata kõnekeskuse tegevuse efektiivsust ja kvaliteeti.
  • Koostööd teha teiste osakondadega, et ühtlustada kõnekeskuse tegevust laiema ettevõtte eesmärkide ja strateegiatega.
  • Alustada ja juhtida pideva parendamise algatusi, et optimeerida protsesse, tehnoloogiat ja klientide suhtlust.
  • Jälgida eelarve planeerimist ja juhtimist, et tagada kõnekeskuse tegevuse kuluefektiivsus ja finantsiline efektiivsus.
  • Tagada ühtimine tööstuse regulatsioonide ja ettevõtte põhimõtetega, säilitades kõrged kliendi teeninduse ja andmekaitse standardid.
  • Analüüsida ja aruandada kõnekeskuse tulemusnäitajate kohta, pakkudes vanemjuhatuskonnale ülevaateid ja soovitusi.
  • Loobuda positiivset ning motiveerivat töökeskkonda, mis soodustab meeskonnatööd, innovatsiooni ja professionaalset arengut.
  • Lahendada hoogustunud kliendiprobleeme ja kaebusi, tagades rahuldava lahenduse ja kliendi rahulolu.

Oled tööandja? Ole palkade üle otsustamisel enesekindel.

Pange oma töötajate palgad õiglaselt paika. Selles aitab teid üksikasjalik palgaraport. Meiega on teil alati ajakohased palgaandmed käepärast võtta.

Töötaja kõige tavalisem karjääritee

Graafik näitab, kuidas töötajad karjääris kõige sagedamini edenevad. Lisateabe saamiseks palgaandmetega klõpsake ametikoha nimel.

Ametikoht Kõnekeskuse juht - Tippjuhtimine tööturul

Selle positsiooni töötasu
on kõigi positsioonide pingereas

8. kohal

Naiste esindatus

n/a

Vastaja keskmine vanus

n/a

672. koht

Köögiabiline

Turism / toitlustamine / hotellindus

Salary group 1

706 - 1 350 EUR

9. koht

Maajuht

Tippjuhtimine

Salary group 2

1 827 - 6 516 EUR

8. koht

Kõnekeskuse juht

Tippjuhtimine

Salary group 2

1 484 - 6 879 EUR

7. koht

Tehniline direktor

Tippjuhtimine

Salary group 2

2 172 - 4 978 EUR

1. koht

Liisingujuht

Liising

Salary group 3

1 997 - 8 727 EUR

Kas see palgavahemik on liiga suur?

Oma piirkonna keskmise palga saate teada lühikese küsimustiku täitmisega

Võrdle oma palka teistega

Teie ametikohale sobivad tööpakkumised:

Leia endale paremad palgatingimused või rahalised ja mitterahalised hüved.

Vaata tööpakkumisi enda valdkonnas klikkides siia

Hankige üksikasjalikku teavet oma riigi palkade kohta

Palgad töötajatelt
Palgaraport
1 ametipositsioon
99,00 EUR*
Juurdepääs 1 kasutajale
Ideaalne konkreetse tööpositsiooni ühekordseks analüüsiks.