Ametipositsiooni kirjeldus
- Digitaalsete meediakampaaniate kujundamine, mis on kooskõlas ärieesmärkidega.
- Digitaalse sisu loomise koordineerimine (nt veebisait, ajaveebid, pressiteated ja podcast-id).
- Digitaalsete projektide terviklahenduste haldamine.
- Veebis silma paistmise tagemine, et suurendada bränditeadlikkust.
- Säilitada sotsiaalmeedia kaudu ettevõtte tugev online-hääl.
- Brändi järjepidevuse tagamiseks turundus-, müügi- ja tootearendusmeeskondadega suhtlemine.
- Otseturunduse meetodite soovitamine ja rakendamine kasumlikkuse suurendamiseks.
- ROI ja KPI jälgimine.
- Digitaalse meedia arengutega kursis olemine.
Oled tööandja? Ole palkade üle otsustamisel enesekindel.
Pange oma töötajate palgad õiglaselt paika. Selles aitab teid üksikasjalik palgaraport. Meiega on teil alati ajakohased palgaandmed käepärast võtta.
Töötaja kõige tavalisem karjääritee
Graafik näitab, kuidas töötajad karjääris kõige sagedamini edenevad. Lisateabe saamiseks palgaandmetega klõpsake ametikoha nimel.
Ametikoht Digital marketing specialist - Turundus, reklaam ja suhtekorraldus tööturul
Selle positsiooni töötasu
on kõigi positsioonide pingereas
Naiste esindatus
Vastaja keskmine vanus
673. koht
Portjee
Liigitamata elukutsed
644 - 1 389 USD
304. koht
Keskkonnaspetsialist
Vee-, metsa- ja keskkonnamajandus
1 286 - 2 352 USD
1. koht
Liisingujuht
Liising
2 159 - 8 704 USD
Kas see palgavahemik on liiga suur?
Oma piirkonna keskmise palga saate teada lühikese küsimustiku täitmisega
Võrdle oma palka teistegaHankige üksikasjalikku teavet oma riigi palkade kohta
Pro
Palkade aruanne ettevõtte kohta
118,80 EUR*
* käibemaksuga / 99,00 EUR ilma käibemaksuta
Telli raport- Ametikohtade palk, piirkond*, haridus, praktika, ettevõtte suurus
- Palk ja selle osad* (muutuvkomponent, komisjonitasud, hüved)
- Vastajate jagamine palgaarvestusse
- 1. detsembri, 1. kvartiili, mediaani, 3. kvartiili, üheksanda dekiili ja keskmise palga palgavahemikud.
- Kõigi kontrollitud mitterahaliste hüvitiste üksikasjalik jaotus*
- Finantshüvitiste analüüs* * saadaval regressioonimudeli kasutamisel